
Логомарк BECAMP, виділений жирним прописним шрифтом, символізує легкий і невимушений підхід бренду. Для цього лого, як і для всієї системи візуальної комунікації, використовується виразний і дружній шрифт Matter.
Знак BECAMP складається з двох стилізованих літер, що формують слово BE. Іконка є центральним елементом системи візуальної ідентифікації. Це — ядро. «Being» також має бути ключовим визначенням усієї філософії бренду, адже простір містить усе необхідне для балансу між роботою та особистим життям його мешканців.
Патерн Plus нагадує структуру плюсових колон, яку архітектори використали у своєму проєкті для BECAMP, а також відображає ідею комфортного коворкінг-простору.
BECAMP wordmark set in bold uppercase font stands for easygoing, uncomplicated upproach of the brand. Legible and friendly typeface called Matter is used for this logo as well as for the whole system of visual communication here.
BECAMP icon consist of two stylized letters which compose the word BE. The icon is a central element of the visual identity system. It's core. "Being" supposed also to be the central definition of the whole philosophy of the brand as facility possesses everything needed for work\life balance of it's residents.
Plus pattern resembles plus column structure used by architects in their project for BECAMP and it also reflects the idea of comfortable coworking space.