KAI FENG. Direct tea trade merchants
KAI FENG. Чайна компанія

brand identity

Логотип KAI FENG поєднує в собі лаконічність та вишуканість. Він побудований на основі сучасної шрифтової інтерпретації неоґротесків — легендарних шрифтів епохи модернізму, що подарувала світові досконалу позачасову шрифтову форму.

Основою знака KAI FENG став алхімічний символ квінтесенції (лат. quinta essentia, «п’ята сутність»). Синонімами цього поняття є «п’ята стихія», «п’ятий елемент», а також «ефір».
Первісно у давньогрецькій міфології термін «ефір» означав верхній (гірній), особливо тонкий, прозорий і сяйливий шар повітря, яким дихають боги. Саме там і зростає чай.

Велич і краса природи відіграють важливу роль в образі нашого бренду.
Цю силу стихії у візуальному стилі KAI FENG передають ілюстрації, виконані у техніці монотипії за допомогою китайської туші. Споглядання цих картин налаштовує на особливий медитативний лад і наповнює душу поезією.

The KAI FENG logo combines conciseness and sophistication. It is built on the basis of a modern set of neo-grotesque typefaces - the legendary typefaces of the modernist era, which gave the world a perfect timeless type form.

The basis of the KAI FENG sign is alchemical symbol of quintessence (lat. quinta essentia, “fifth essence”). Synonyms for this concept are “fifth element”, and also “ether”.
Initially, in ancient Greek mythology, the term "ether" meant the upper (mountainous), especially thin (rarefied), transparent and radiant layer of air that the gods breathe. Here where tea grows.

The splendor and beauty of nature plays a big role in the image of our brand.
This force of the elements in the style of KAI FENG is conveyed by illustrations,
made in the monotype technique using Chinese ink. Contemplation of this picture tunes in a special meditative mood and fills the soul with poetry.

other works / другие работы